Regulamin korzystania z Serwisu internetowego firmy Usługi Psychologiczno-Dietetyczne Ewa Wądołowska
z siedzibą w Warszawie, kod pocztowy: 01-106, przy ul. Nakielska 5/126, NIP: 5272969700, REGON: 389874163, dostępnego pod adresem https://ewawadolowska.pl, odnosząc się przy tym do praw i obowiązków Usługodawcy oraz Usługobiorcy.
I. Definicje
- Usługodawca – podmiot zarządzający, Usługi Psychologiczno-Dietetyczne Ewa Wądołowska, z siedzibą w Warszawie, ul. Nakielska 5/126, 01-106, NIP: 5272969700, REGON: 389874163.
- Usługobiorca – osoba fizyczna, prawna, bądź jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, korzystająca z Usług świadczonych przez Usługi psychologiczno-dietetyczne Ewa Wądołowska.
- Usługa – usługi świadczone przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Serwisu.
- Oferta – zbiór usług wykonywanych przez firmę Usługi psychologiczno-dietetyczne Ewa Wądołowska.
- Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. z 2018 r., poz. 1025 ze zm.).
- Serwis – strona internetowa za pośrednictwem której Usługodawca oferuje Usługi.
- Adres e-mail – środek komunikacji internetowej, będący jednym ze źródeł kontaktu pomiędzy Usługodawcą a Usługobiorcą.
- Faktura VAT – dokument wystawiony przez Usługodawcę, na życzenie Usługobiorcy.
- Paragon – dokument wystawiany przez Usługodawcę, który jest podstawą do rozliczenia usługi.
- Dane osobowe – wszelkie dane mogące służyć zidentyfikowaniu Usługobiorcy, które są przetwarzane w celu realizacji usług.
- Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług, dostępny pod adresem https://ewawadolowska.pl/regulamin-sklepu-internetowego/
- Newsletter – czasopismo w formie elektronicznej, rozsyłane za pomocą poczty elektronicznej.
- RODO – Ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679).
- Login – Usługobiorca ma prawo do korzystania z serwisu pod pseudonimem.
II Postanowienia ogólne
2.1. Regulamin wskazuje:
2.1.1. Prawa i obowiązki Usługodawcy wynikające ze świadczenia usług.
– Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia usług rzetelnie oraz ze szczególną dbałością o bezpieczeństwo i jakość.
– Zadaniem usługodawcy jest ciągłe doskonalenie się w zakresie psychologii oraz dietoterapii podnosząc jakość wykonania usługi.
– Usługodawca dysponuje prawem odstąpienia od współpracy w przypadku nie stosowania się Usługobiorcy do warunków współpracy tj. niniejszy Regulamin, bądź postępowania w sposób zagrażający zdrowiu, życiu usługobiorcy.
– Usługodawca ma prawo wyznaczyć termin spotkania zgodnie z czasem przeznaczonym na konsultacje.
– Usługodawca ma prawo do indywidualnego ustalenia wysokości ceny usługi przed podjęciem współpracy, jednakże zobowiązuje się do przestrzegania umownej kwoty przez okres trwania współpracy,
– Usługodawca ma obowiązek przechowywać dane osobowe Usługobiorcy ze szczególną dbałością o bezpieczeństwo oraz zgodnie z warunkami prawidłowego przechowywania danych osobowych, wskazanymi w Ustawie.
2.1.2. Prawa i obowiązki Usługobiorcy wynikające ze świadczenia usług.
– Usługobiorca zobowiązuje się do zapoznania z niniejszym Regulaminem, a podjęcie współpracy jest jednoznaczne z jego akceptacją.
– Usługobiorca zobowiązuje się do realizacji czynności wskazanych przez Usługodawcę na rzecz prawidłowego przebiegu współpracy.
– Usługobiorca ma prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, po zgłoszeniu chęci rezygnacji do Administratora, którym jest firma Usługi Psychologiczno-Dietetyczne Ewa Wądołowska. Usługodawca jest zobowiązany do dostarczenia Formularza cofnięcia zgody.
– Usługobiorca ma prawo odstąpić od współpracy w przypadku zaniechania warunków współpracy przez Usługodawcę, bądź bez podania jakiejkolwiek przyczyny, co skutkuje obciążeniem kosztami w kwocie uzależnionej od rodzaju wybranej współpracy, pełen cennik dostępny w zakładce SKLEP
– Usługobiorca wyrażając zgodę na publikację wizerunku ma prawo do cofnięcia zgody po uprzednim poinformowaniu Usługodawcy poprzez pocztę elektroniczną. Wyrażając zgodę na publikację wizerunku, na zasadach określonych w zgodzie zrzeka się jakichkolwiek roszczeń w przyszłości z tego tytułu.
2.1.3. Warunki świadczenia usług.
1. Usługi świadczone są z należytą starannością oraz rzetelnością. Usługodawca zapewnia bezpieczeństwo przeprowadzonej transakcji.
2. Za usługobiorcę przyjmuje się wyłącznie osobę pełnoletnią, tj. Osoba, która w dniu wyrażenia chęci współpracy ma ukończone 18 lat.
3. Usługobiorca zobowiązuje się do przekazania przedstawicielowi firmy Usługi Psychologiczno-Dietetyczne Ewa Wądołowska prawidłowych danych osobowych tj. Imię Nazwisko, wiek, płeć oraz wszelkich danych umożliwiających zidentyfikowanie usługobiorcę. W przypadku nie wyrażenia zgody na zidentyfikowanie bądź podania fałszywych danych usługa nie zostanie zrealizowana.
4. Usługobiorca jest zobowiązany do zapoznania się z Regulaminem. W przypadku niestosowania się do Regulaminu Usługodawca ma prawo odstąpić od realizacji usługi, z poniesieniem kosztów po stronie Usługobiorcy.
2.1.4. Procedurę przystąpienia usługodawcy do realizacji usługi.
1. Usługobiorca w celu zapoznania się z usługami świadczonymi przez firmę Usługi Psychologiczno-Dietetyczne Ewa Wądołowska musi wybrać zakładkę SKLEP. Oferta ma charakter jedynie informacyjny i zawiera dane takie jak zakres wykonywanych usług w ramach wybranego Pakietu oraz krótką charakterystykę. Oferta stanowi zaproszenie do zawarcia współpracy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
2. Wszelkie zapytania odnośnie oferty odbywają się za pośrednictwem Formularza kontaktowego. Informacje uzyskane od przedstawiciela firmy Usługi Psychologiczno-Dietetyczne Ewa Wądołowska są najbardziej wiarygodnym źródłem. Chęć uzyskania informacji nie wiążę się z koniecznością podjęcia współpracy.
3. Podjęcie współpracy odbywa się poprzez wcześniejsze ustalenie warunków w przypadku konsultacji stacjonarnej. Oznacza to, że Konsument decydujący się na wykonanie usługi przez firmę Usługi Psychologiczno-Dietetyczne Ewa Wądołowska
jest zobowiązany do kontaktu na adres e-mail: hello@ewawadolowska.pl lub wskazany na stronie internetowej formularz kontaktowy w celu omówienia warunków podjęcia współpracy m.in. ustalenia terminu spotkania. Natomiast w przypadku wyboru współpracy w zakresie usługi online współpraca rozpoczyna się w chwili dokonania płatności za wybraną usługę poprzez stronę internetową.
4. W przypadku konsultacji online Usługobiorca jest zobowiązany stawić się w ustalonym terminie na spotkanie z przedstawicielem firmy Usługi Psychologiczno-Dietetyczne Ewa Wądołowska. Brak stawienia się bez wcześniejszego poinformowania Usługodawcy drogą elektroniczną może wiązać się z poniesieniem kosztów po stronie Usługobiorcy, chyba że Usługodawca stwierdzi inaczej.
2.1.5. Procedura zawarcia współpracy.
1. Usługobiorca świadomie oraz samodzielnie podejmuje decyzję odnośnie współpracy na podstawie oferty usług świadczonych przez Usługodawcę.
2. Usługobiorca dokonuje płatności, której kwota jest uzależniona od opcji współpracy na jaką się zdecydował. Płatność odbywa się za pośrednictwem serwisu, a za płatności elektroniczne odpowiada Przelewy24.
3. Usługodawca po otrzymaniu wpłaty przystępuję do realizacji usługi, usługobiorca otrzymuje dokument wymagający samodzielnego oraz rzetelnego wypełnienia, który następnie odsyła na adres poczty elektronicznej.
4. Otrzymanie dokumentów zwrotnych od usługobiorcy jest jednoznaczne z rozpoczęciem dalszej części usługi w dostępnym terminie, na który zapisze się Usługobiorca korzystając z kalendarza Calendly tj. omówienie planu terapeutyczno-dietetycznego.
5. Usługodawca mając wgląd do odesłanych przez usługobiorcę dokumentów zastrzega sobie prawo do realizacji usługi w dostępnym terminie, na który zapisze się Usługobiorca. Jeżeli w tym terminie nie wywiąże się ze zobowiązania z przyczyn zależnych od niego samego względem usługobiorcy, ten może żądać zwrotu kosztów poniesionych w celu nawiązania współpracy.
6. W przypadku braku odpowiedzi zwrotnej na e-mail wraz z załączonym plikiem dokumentów w terminie 7 dni roboczych Usługobiorca powinien skontaktować się z Usługodawcą w dogodny dla niego sposób, w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.
2.1.6. Cena za usługę oraz metody płatności.
1. Cena za usługę dostępna jest pod adresem www.ewawadolowska.pl w zakładce SKLEP
2. Zgodnie z paragrafem pierwszym niniejszego regulaminu Usługodawca zobowiązuje się do utrzymania stałej ceny przez cały okres świadczenia usługi, a co za tym idzie nie prowadzenia działań mających na celu zwiększenia kwoty wynagrodzenia.
3. Rozliczenie następuję w terminie zrealizowania płatności poprzez serwis internetowy, bądź w inny ustalony obustronnie sposób. Sposób uiszczenia należności (przelew, gotówka) ustalany jest przed wystawieniem dokumentu tj. Paragon, Faktura VAT.
5. Chęć otrzymania Faktury Vat należy zgłosić przed dokonaniem płatności, a tym samym wystawieniem paragonu przez Usługodawcę. Nie dostosowanie się do tych wymogów zgodnych z prawem Kodeksu Cywilnego, pozbawia usługobiorcę otrzymania faktury za usługę.
2.1.7. Postępowanie reklamacyjne.
1. Usługobiorca ma prawo złożyć reklamację w związku z realizacją Usług.
2. Zgłoszenie reklamacyjne może zostać złożone drogą elektroniczną, za pomocą Formularza kontaktowego, bądź w formie pisemnej wysłanej na adres siedziby Usługodawcy.
3. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest udzielenie informacji potwierdzających tożsamość Usługobiorcy tj. dane osobowe, dane adresowe, adres e-mail oraz przedmiot reklamacji.
4. Rozstrzygnięcie zgłoszenia reklamacyjnego następuje w terminie nie późniejszym niż 14 dni od dnia jego wpłynięcia. W tym czasie Usługobiorca zostanie poinformowany o decyzji rozpatrzenia.
2.1.8. Prawo do odstąpienia od umowy
Klienci mają prawo odstąpić od umowy na świadczenie usług w ciągu 14 dni, bez konieczności podawania przyczyny.
Okres odstąpienia od umowy kończy się po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia, prosimy o poinformowanie Usługodawcy:
Dane Usługodawcy:
Usługi Psychologiczno-Dietetyczne Ewa Wądołowska
ul. Nakielska 5/126
01-106, Warszawa
E-mail: hello@ewawadolowska.pl
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone w dowolnej formie, która jednoznacznie wyrazi taką decyzję (np. poprzez przesłanie wiadomości e-mail lub listu). Można skorzystać z wzoru formularza odstąpienia, jednak nie jest to obowiązkowe.
Wystarczy, aby informacja o odstąpieniu została wysłana przed upływem 14-dniowego terminu.
Skutki odstąpienia
W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy wszystkie dokonane przez Państwa płatności, nie później niż 14 dni od dnia otrzymania informacji o odstąpieniu. Płatności zostaną zwrócone przy użyciu tej samej metody, która została użyta podczas pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej. Zwrot ten nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami.
Jeśli wyrazili Państwo zgodę na rozpoczęcie świadczenia usługi przed upływem terminu odstąpienia, po odstąpieniu od umowy będą Państwo zobowiązani do pokrycia kosztów świadczeń zrealizowanych do momentu odstąpienia.
Jeśli usługa została w pełni wykonana przed upływem terminu odstąpienia, prawo do odstąpienia wygasa.
III. Postanowienia końcowe.
1. Ostatnia aktualizacja Regulaminu przypada na dzień 28.09.2024.
2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie.
3. Niniejszy Regulamin jest stworzony z myślą o Usługobiorcy i może być podstawą do roszczeń w stosunku do Usługodawcy.
Załącznik nr 1
Wzór formularza odstąpienia od umowy.
(*)Miejscowość, data
(*)Imię i nazwisko Konsumenta
(*)Adres zamieszkania
OŚWIADCZENIE
o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (DZ.U. 2014r., póz. 827). Odstępuję od umowy zawartej na odległość:
NUMER ZAMÓWIENIA (*) / DATA ZAMÓWIENIA (*) / EMAIL: (*)
Proszę o zwrot gotówki na rachunek bankowy: (zwrot możliwy jest jedynie na rachunek bankowy Klienta)
Nazwa Banku (*)/ Numer konta (*)
Nazwa towaru (*) / Ilość (*)
Uwagi Klienta (*)
Oświadczam, że znane mi są warunki zwrotu/reklamacji towaru określone w Regulaminie sklepu Usługi Psychologiczno-Dietetyczne Ewa Wądołowska.
………………………………………………………………………… (czytelny podpis Klienta)